Söndag, 5 september

Söndagar brukar i allmänhet (för min del) vara relativs trivsamma. Inga direkta planer, flyta runt lite och göra det jag känner för, så där för stunden. Men jag anser att söndagar också är väldigt deprimerande... det känns som att det bara är en lång väntan inför en ny måndag.

Idag har jag dessutom varit galet trött hela dagen och spelat min första "riktiga" fotbollsmatch här i England. Vi vann med 2-1, vilket i sig var bra. MEEEN vi spelade helt enkelt som kråkor hela bunten. Antagligen spelade motståndarna ännu sämre, men det var nog max 3 spelare som lyste i laget, jag var inte en av dem. Men matchen var en bra anledning för att stiga upp ur sängen i alla fall, även fast det regnade.

Efter matchen mötte jag upp med Irene, Olivia och Emelie, vilket var trevligt! Annars hade jag (vad jag anar) gått och lagt mig i sängen igen, vilket inte hade varit så bra kanske...



Igår blev det Picknick i New forest med Emelie, Adeline och Irene. Vi hittade en jätte mysig plats vid en liten sjö. Helt lugnt, stilla och framför allt tyst. Skönt att komma iväg, bara för en liten stund.


(Bilden säger inte så mycket, men det var och är super fint)

Lördagen avslutades med en nykter utgång tillsammans med samma glada tjejer som under picknicken + Olivia som kom in under småtimmarna.
Rolig men speciell kväll. Vi började på ett club liknande ställe, dansade och var glada. Sen gick vi till en pub och gäspade och deppade. För att efteråt avsluta med ett club liknande ställe igen, innan det bar av till sängen igen. Men trevligt var det!!

    


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0