Smatter på fönstret

Hösten har kommit. Jag är rädd för att resterande av min tid här i England kommer att bestå av regn... Tur att jag har mina gummistövlar och regnjackan nära tillhands!

Men varför tog jag inte tillvara på sommardagarna?
Jag vet någon som tänker åka utomlands till värmen så fort pengarna räcker till!!!


Idag har jag inte gjort något särskilt.. städat, tvättat lite, fixat lite med småsaker som behöver göras. Vad jag inte gjorde var att åka in till Collage. Jag får ta min rumpa och pallra mig dit imorgon.


PS.

Min anslagstavla börjar som smått bli full. För det ger jag tummen upp och niger för alla fina kort- och brev!!! (Men jag är inte nöjd än.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0