September

Idag är det den första september... SEPTEMBER!!!! Det är fanemig snart jul!!!

    
(Jag gjorde misstagen att ta vitt på mig idag... vit = flugmagnet!!! Kolla den sista bilden)



Dagen har varit galet varm och jag mår otroligt mycket bättre, vilket är en stor lättnad för både mig och familjen här som jag bor/jobbar hos. Då gårdagen kändes otroligt tung, har denna dag känts relativt behaglig. Då jag inte behövde köra något av barnen någonstans på morgonen, blev den lugn och skön. Sen har dagen bara flytigt på som på smööör och avslutades precis med ett sikta mot stjärnorna skott på fotbollsträningen.

Apropå fotbollsträningen.... vi hade BIPTEST!!! Trött i benen? OJA!!! Kommer känns imorgon...

Imorgon ska jag dessutom ha en intervju på ett college, för att se vilken nivå jag ligger på och då kunna placera in mig i rätt grupp i kursen "English for speakers of other landguages". Jag har nämligen tagit mig i kragen och bestämt mig för att läsa minst en kurs nu när jag ändå är här i England och har dagarna fria. Känns mycket spännande och håller tummarna för att det blir två kurser!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0