Livet är hårt


Idag är det onsdag. Nu ska jag sätta fart med att städa pojkarnas sovrum. Mycket spännande, hur många spindlar ska jag hitta idag?

Sen ska jag möta upp med au pair folket och avtacka Adeline som spenderar sin sista dag i UK idag. Det är en av de saker som är jobbigt med au pair livet. Att se vänner åka hem, en efter en. Hittills tre, fyra efter idag. Någon har jag nära kontakt med fortfarande, medans jag inte hört ett ord från en annan. Jag vet att några av dem, kommer jag antagligen aldrig se igen. Medans jag med andra kommer få galet härliga minnen med, utanför UK och au pair världen. Det lustiga är, att nästa gång, då är det min tur att åka hem!



Bara så där "för att", så slänger jag upp en bild på Emelie och Jannike från i lördags.

Bournemouth beach, 20100915


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0