Fredag, 3 september

Det känns i kroppen att det är fredag... är så där härligt äckligt seg i hela kroppen! Jag vill egentligen bara krypa ner under täcket och sova bort hela dagen. Men det kan jag ju inte göra! Nej för idag är det fredag, och det betyder städa köket dag. Ikväll ska jag dessutom vara barnvakt - yippi! Med barnvakt menas att jag måste vara här hemma i huset för att se till att pojkarna sover bra och att ingen okänd kommer in i huset och tar dem.

Men det är kanske ett bra tillfälle för mig att röja upp här på rummet... jag har inte riktigt packat upp min resväska ännu. Den står prydligt vid sängens fotända med hälften av kläderna fortfarande nedslängda i den. Det jobbiga är bara att det har börjat bli som ett berg ovanpå denna resväska. Så jag måste helt enkelt först gräva fram den, och sen ta itu med den. Tanken får mig att vilja krypa ner under täcket och sova bort hela dagen. Men det kan jag ju inte göra!


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag varktar också en sovande pojke för tillfället, snart är det diskens tur! Yeyy!

2010-09-03 @ 20:07:50
URL: http://olivenpiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0