"Be right back"


Kommentarer
Postat av: Olivia

Beautiful guuuuurl, ses imorgon! :)

2010-09-17 @ 22:09:10
URL: http://olivenpiven.blogg.se/
Postat av: elinpe

Jag försöker liksom vänja mig med mitt "nya" hår. Lyckas mindre bra dock!

Yes det gör vi, ska bli super kul! :)

2010-09-18 @ 09:34:04
URL: http://elinpe.blogg.se/
Postat av: Ekelund, Bo

Hej Elin! Här är en varm hälsning från Anna-Lena och mig, din lite knepiga morbror,



Hoppas att allt är väl ned dig och du trivs att vara hos the family Nash.



Vi två mår efter omständigheterna bra. Men liksom folk i allmänhet får vi kämpa för våra liv.



Elin, ta väl hand om ditt relativt nya liv! Se till att du bl a äter rätt. För matens ingienser är kroppens byggnadsmaterial, faktiskt. För jag har lite mig själv att skylla för min fysiska hälsa. Man kan absoluit inte leva om sitt och inte heller skruva tillbaks tiden,



Mitt motto är: Man får spela så bra, med de kort, man tyvärr har, i sitt enda liv.



Hälsningar från "Lilla London"

2010-10-03 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0