20100922

I denna stunden skulle man kunna tänka sig att jag gör i ordning mig för att åka iväg till min Engelska kurs. Men inte då, de ringde nämligen i förrgår jag meddelade att den är inställd! Förlåt för uttrycket, men jag verkligen HATAR detta college!!! De har så otroligt dålig koll på allt som inte rör dem själva. Jag ringde nämligen förra veckan och frågade om kursen skulle gå eller ej, fick till svar "ja det tror jag, jag har inte hört något annat". Jag blir så förbannat irriterad! Nej, nu ska jag städa och sen kila ner till stan för att äta lunch med några i "au pair gänget".


Jag var på min första lektion i Interior design igår, var inte riktigt som jag förväntat mig, men ska vänta till nästa vecka innan jag yttrar mig för mycket. Vi var kanske 10 personer, jag, olivia och två till under 25. Sen var resterande mellan 45 och 70!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0