20100914

Idag tog jag tag i mig själv och började läsa lite i min övningsbok inför högskoleprovet. HJÄLP vad det första jag kom att tänka på. Hur sjutton ska jag hinna tugga igenom allt det där? Det stod att de rekommenderar att man lär sig omkring 25 ord per dag. Det är alltså svenska ord de pratar om. Här är jag i full gång och försöker suga in mig engelska i ett, så ska jag samtidigt plugga in svenska glosor! Vi får se hur det går...




Dagen till ära bokade jag dessutom min resa hem. Jag måste liksom ta mig hem först, innan jag kan skriva provet... Blir ett dyrt prov! Men jag tackar inte nej till ett par dagar på svensk mark, innan jag påbörjar min sista månad här i England igen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du e gumman! saknar dig<3

2010-09-16 @ 07:06:24
URL: http://elinspets.blogspot.com
Postat av: elinpe

åh tack vännen :)

Jag saknar dig också ska du veta!! Vi måste prata på skype snart<3

2010-09-18 @ 09:31:31
URL: http://elinpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0