20100909

Det känns som att mitt huvudet hänger mellan knäna just nu. Har liksom ingen energi... kom tillbaka till huset igen vid omkring kvar över 11 igår. Galet trött, men såklart, så kunde jag inte somna. Det blev inte bättre med sällskapet av en galet-vidrigt-stor spindel krypandes på golvet bredvid sängen. Lyckades tillsist fånga honom (död eller levande vet jag inte) i en vattenflaska. Vi vann matchen mot Poole med 0-6, vilket var skapligt, även fast det andra de bara var 9 spelare i slutet pga skador. Jag fick spela forward, spännande!


Idag är det städning av mitt rum som gäller, jag tänker minimera risken för fler spindelgömmor! Och ikväll ska jag träffa de andra au pair tjejerna, det är tydligen karaoke på torsdagar, kan bli roligt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0