Trött och hungrig

Igår gick jag upp och jobbade kl.07:15, hade rast mellan klockan 18:10-18:30, slutade "jobba" kl.00:15. Den yngsta pojken var nämligen sjuk och kunde inte gå till dagis, vilket innebar att han fick stanna i huset med mig. Då föräldrarna skulle på jobb middag på kvällen, blev det sitta barnvakt som gällde för min del. Jag fick i och för sig pojkarna i säng strax efter kl.20. MEN bara för att de är i sängen, betyder det inte att de sover, eller den äldsta gjorde, den yngsta däremot...

Elin, I can't sleep
Elin, I'm cold
Elin, I'm thirsty
Elin.... what are you doing?
Elin, Elin, Elin!!!!
Elin, it's monster behind my door!

Det slutade med att jag fick krypa ner bredvid honom i sängen och vänta tills han somnat.


Gårdagen till ära... så såg det ut så här i "the play room"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0