skönsång med findans toppad med vin

Gårdagen spenderades först i Southampton med Olivia, Jannike och Irene. Mycket trevligt. Också trevligt att jag kom hem med två par skor, betalade för ett, vilket jag inte tackade nej till! Var dessutom på jakt efter en kappa som jag efter mycket sökande hittade, får dock tack vare det leva väldigt snålt numera!

------- här skulle jag egentligen lägga upp några bilder
men jag orkar inte vänta på att de ska ladda ner just nu -------


Även gårdagskvällen började jag med att spendera här i huset, barnvakt igen...
klockan 23:30 när föräldrarna kom tillbaka igen efter deras middag, pallrade jag mig hem till Jannikes au pair hus, där hon och Olivia redan hade värmt upp med vin, skönsång och dans. Det blev inte så mycket sång för min del, men vin och dans tackade jag inte nej till!
Trötta somnade vi sen i varsin soffa...

Lagom pigga på morgonen, konstaterade vi att fotbollsmatchen som skulle ha hållits blivit inställd pga regnet. Jag blev faktiskt lättad. Spenderade ett antal timmar på Starbucks med Olivia istället, vilket inte var helt fel!

När jag kom tillbaka till huset igen hölls det födelsedags middag för pappan som hade sin stora dag. Godare avslut på helgen skulle jag få leta efter. (Men mamma, din paj är oslagbar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0