legs, bums and tums

Kan bara tänka mig träningsverken som kommer sitta i dessa kroppsdelar imorgon...

Jag var på ett träningspass som hette just "legs, bums and tums" ikväll. Förhoppningsvis var det inte sista gången jag testade på det. Den kvinnliga instruktören var kanske närmare 60. Oj vad jag kan drömma om att se ut så, när jag är i den åldern. Men jäklar vad jag ska försöka! Inga mer chokladkakor för min del, eller jag ska iallafall göra ett tappert försök att trappa ner lite...

Imorgon är det interior design igen, 3:e av 10 tillfällen. Det ska bli kul att fortsätta kladda lite på skissen.


Kommentarer
Postat av: Olivia

haha, mmm, du lyckades bra med det idag, ingen choklad menar jag ;)

2010-10-05 @ 19:05:58
URL: http://olivenpiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0