It's just another manic Monday

... But I can't be late cause then I guess I just won't get paid
These are the days
When you wish your bed was already made

It's just another manic Monday, I wish it was Sunday
Cause that's my fun day, *I don't have to run day
It's just another manic Monday


Nej, måndagar är inte min favorit dag direkt.. speciellt inte efter en skön och händelserik helg!
Det var många planer som blev ändrade eller borttagna. Men i det stora blev helgen en super bra helg.

Fredagen gick vi ut, dansade och skrattade. Skönt att kunna köra "hem" och ta en oförskämd lång sovmorgon på lördagen. Lördagen som skulle ha spenderats i Bournemouth, men vi bestämde i sista stund att Salisbury återigen, fick vara bra nog.



Även fast den mesta delen av lördagskvällen spenderades i Irenes bil, där vi alla au pair tjejerna satt och pratade strunt om allt mellan himmel och jord, så blev den jätte lyckad. Då vi alla hade några glas vin i kroppen delade vi på en taxi och hade en sleep over hos Irene.



Igår, precis som de flesta söndagar, hade vi fotbolls match. Det var helt galet varmt, kändes som att det var i slutet av augusti eller ngt! Jag ska inte klaga, men usch vad varmt det var... Så långsamt tempo som matchen utspelades i, har jag inte varit med om på länge. Vilket kanske var lika bra, då mina hjärnceller fortfarande låg och sov. Vi var dessutom hela 11 spelade.... ingen vila här inte, men vi lyckades vinna med 0-8?


Kommentarer
Postat av: Therese

kul att du kommenterade. Visste inte ens att du hade en blogg.. men då kommer jag nog kika in här lite och se hur du har det !:) Det kommer bli av i vinter också, det ska jag se till ;D

2010-10-11 @ 15:13:34
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0