Idag har det varit soool

Tar igen för gammal ost, och följer min före detta röda tråd som jag hade här på bloggen. Genom att lägga ut några utomordentligt fina (försök till-) hopp bilder, som jag tog med självutlösaren innan jag for iväg till College.




Min första lektion i min English conversation class var väl sådär. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den. Det var jag och tre till + läraren. Två andra au pairer, varav en som har varit här sen mars och har inte träffat någon annan än hennes au pair familj, bestående av en singelmamma och en 12 årig dotter. Den andra au pairen kom hit för två veckor sen. Den sista anhängaren i gruppen var en dam 45+, hon kommer från Estland men har bott här i 3 år och jobbar på äldreboende, jag kunde förstå ca. vart tredje ord hon sa. Det här ska bli spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0