Brittish wether...

Regn, regn, regn, regn, regn, regn, regn... och lite mer regn!


Idag regnar det, precis som det gjorde igår och i förrgår. Precis som det ska göra imorgon och på söndag. Mina gummistövlar har stått ute hela natten = genomblöta. Mindre bra!

I eftermiddag jag ta den äldsta killen in till stan och måla ytterligare en ny mugg. Hans farfar ska nämligen få en i födelsedagspresent. Vi får se om jag har energin till att göra en ny till mig själv också. Eller om jag måste spara på krafterna tills ikväll, då jag inte ska ut och flänga i Salisbury, nej jag ska sitta här i huset och vaka över två sovandes pojkar, precis som jag ska göra imorgon kväll... Men det är ju fredagsfinal på Idol, kan alltid vara spännande att kika lite på! Det betyder dessutom att jag inte kan spendera några pengar, vilket är bra.


Nu ska jag städa köket, för att sedan ta mig en power nap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0