Back in UK

Jaha... då sitter jag här i UK igen. Känns lite snopet på ett sätt, då min tanke från första början var att befinna mig på svensk mark just nu. Förvisso var jag hemma i helgen, men ursprungsplanen var att också stanna hemma. Men planer är väl till för att ändras på? Nu vill jag bara göra klart min kurs, besöka de ställen som jag vill se, umgås med mina nya vänner och få till ett riktigt bra avslut på det här!

Min helg hemma i Södertälje var i alla fall jätte mysig. Men som "vanligt" väldigt stressig. Hann inte med allt som jag egentligen hade velat hinna med. Jag måste börja acceptera att jag inte kan vara på alla ställen samtidigt... tråkigt men sant! Jag får helt enkelt ta igen det när jag kommer hem "på riktigt" i december. Mamman här i familjen sa det igår, "Vi måste börja kolla på datum, det är dags att boka din flygbiljett snart".




Tänk att jag nu har jobbat som en au pair i 6 månader, ½ år!!!!! Tänk att det i söndags var 4:e gången på 6 månader som jag landade i London...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0