20101007 - Ännu en fin morgon på landet


Jag vet inte riktigt hur fotbollsskorna kom in i bilden... men kände att jag ville dela med mig av dem.

Nu när jag ändå är inne på fotbollsspåret, kan jag meddela att jag igår hade en minst lika galen träningsverk i benen som dagen innan. Så när det var dags för gårdagens träning, staplade jag mig från bilden fram till fotbollsplanen, och vad är inte det första vi ska göra, om inte ett nytt BIPTEST! GAAAH, det kändes som att jag gick på styltor som var så där lite halv gamla, ruttet trä som är på väg att smulas sönder...
Vet inte riktigt hur det gick till, men jag lyckades mot alla odds komma till en nivå högre än sist. Tackade att viljan var med mig samtidigt som jag sakta kände att känseln i benen försvann för en stund.


Nu har mycket att göra…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0