20101005

Som väntat har jag en helt otroligt fasansfull träningsverk idag. Dock inte så farligt i magen. BUT legs & bum are KILLING ME!!!!! Det är helt ärligt talat galet, jag kan näst intill inte sätta mig ner, och när jag väl kommit ner, då kommer jag inte upp! Antar också att det var själva poängen med att gå dit i första tagen. Så det är kanske dags att sluta klaga?

Imorgon börjar iallafall min English conversation class. Då den bara är muntlig, håller jag verkligen tummarna stenhårt för att det är något vettigt folk som är där. Det blir ju inte så där jätte givande att sitta där och försöka utvecklas, om resterande i gruppen är som fågelholkar... vi får se imorgon helt enkelt. Får göra det bäst av situationen! Det kanske är jag som blir ”kakhålet”?

För att liva upp det lite här på min annars väldigt livlösa blogg, tog jag mig friheten att fotografera mina vänner när vi (precis som vi "alltid" gör) satt och fikade/åt lunch på Starbucks idag. Jag tar mig också friheten att lägga upp några bilder när jag ser ärligt talat för jävlig ut, men också för jävligt rolig ut. Kan inte låta bli att ge er ett lika härligt skratt, som det gav oss!



  
  


ps. Det känns lite lustigt, ibland (allt för ofta) när jag sitter och skriver här på bloggen, kommer det bara fram engelska synonymer i huvudet. Letar efter svenska ord som skulle passa in, men det enda jag sitter och tänker på, är hur jag skulle ha sagt det på engelska. Vet inte om det är bra eller dåligt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0