20101103 - ytterligare en onsdag

3 november, en till dag. Vardagen rullar på, rutinerna sitter där.

Några saker som inkluderar en (för mig) vanlig onsdag:
vaknar
gör lunchlådor
äter frukost med äldsta killen
leker
kör till/från skolan
diskar
städar
äter lunch
borstar håret
åker till/från college
stryker
åker till/från skolan
leker/gör läxan
kör till/från dagis
gör i ordning middag till pojkarna
skriker
diskar
äter något
diskar
går på toa
byter om
åker till/från fotbollsträningen
varm dusch
läggdags...

onsdagar har börjat bli liiiite hektiska om jag får så säga. Men idag hann jag med att prata en stund med systern min, vilket inte var helt fel. Att hon dessutom (antagligen) kommer dyka upp här i slutet av nästa vecka, ja det är inte heller det helt fel!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0