< 20

En skön helg, precis som vanligt. Dock känns det konstigt att jag bara ska spendera ytterligare två här i krokarna.

Lördagen tillbringade jag först (som jag nämnt tidigare) med au pair familjen på en julmarknad. Jätte kul, med mkt fina saker. Men liiite för dyrt för min plånbok och med tanke på att jag med vännerna skulle ut och äta middag på kvällen, fanns det inte på kartan att köpa ngt. Men det var kul att titta iaf.

Här som följer är några bilder från lördagen. Först thai mat (på min favorit restaurang) och sen 2 4 1 cocktails. Bra kväll!!


       

Jag spenderade (som vanligt) natten till söndagen hos Jannike, blir lättast så.. eftersom vi båda har fotboll då. Efter matchen (som vi vann med 9-1) åkte jag tillbaka till huset. Kände en liten ånget, vet inte riktigt varför, jag ville liksom dra ut på det så mycket som möjligt, att åka tillbaka. Men när jag väl öppnade dörren, så möttes jag av.....


en stank, en äckligt sur bränd stank. Den fanns i hela huset. Vilket var ett resultat från lördagen... då jag passade den där grytan på spisen. Mindre lyckat! Men vi tror att det är något fel på spisen, så det var alltså inte mitt fel! PHIIUUU!! Blir att vädra idag, igen. Precis som jag försökte göra i lördags och som föräldrarna försökte göra igår. Så fort man öppnar ett skåp i köket, möts man av denna stank. Jag får ta i med hårdhandskarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0