2 4 1

Jag kanske upprepar mig... men det där med planer - det verkar inte vara något för mig (eller för oss i "au pair gruppen"). Vi hade smidigt helt underbara planer för kvällen, som nu gått i krasch! Thai mat blir det iallafall, sen får vi se vad vi hittar på. Men jag deppar inte, nej detta ska bli super bra!

För tillfället sitter jag här i köket och vaktar en lammgryta... den är bränd i botten, vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Den ska nämligen stå där och småkoka lite i ytterligare 2 timmar.

Men nu ska jag ta en paus från grytan och ska ta en hundpromenad istället. Sen ska jag nämligen på någon slags förtidig julmarknad liknande sak med au pair familjen, vilket ska bli jätte kul. Det var ett tag sen som jag hittar på något med dem, som att följa med på utflykter osv. Så, jag ser fram emot dagen med ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: oliviaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh

hahah, 2 4 1, jag skrattar lite for mig sjalv . och for irene. Men det vet hon inte. som sagt; hahahahahah

2010-11-20 @ 17:09:36
URL: http://olivenpiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0