15 dagar

Idag ska en man städa ugnen här i huset. Vilket kommer ta två timmar. Vilket innebär att jag måste vara här i huset i två timmar och "vakta" honom, så att han inte gör något hyss. Vilket också innebär att jag inte kan städa köket under tiden han är här... vilket i sin tur innebär att jag måste göra det efter.

MEN det innebär att jag nu utan att känna dåligt samvete, kan ligga här i sängen och dagdrömma om fina saker att köpa. Men å andra sidan... är det nog bättre om jag lägger lite tid på mina skisser, som måste vara klara till på söndag. Får nog bli så istället!


Kommentarer
Postat av: Olivia

fucking skisser :/

Jag har börjat på en elevation! (och med börjat menar jag liksom att det inte finns några möbler ellar annt. det är en ruta helt enkelt. ) Jag är såå duktig! :D :D

2010-11-26 @ 11:51:21
URL: http://olivenpiven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0