14 november 2010

Nu rullar helgen in på de sista timmarna, innan en ny och härlig vecka tar sin start. Jag försöker vara positiv!

Helgen har varit bra. På fredagskvällen jobbade jag, vilket innebar en lugn hemma kväll här i huset. Men jag klagar faktiskt inte. Tycker det är skönt att ha huset för sig själv, bara för en stund. Eller, för mig själv... pojkarna var ju såklart här, men sov. Det är skönt att bara ligga inne på rummet och känna sig så där osocial, utan att någon behöver se mig.

Igår kl.10:30 for jag iväg och plockade upp Jannike, en spontan tripp till Southampton väntade. Jag införskaffade mig bland annat ett par helt galet mysiga och varma tofflor!! Kan erkänna att det behövdes.

 
På hemvägen stannade vi till hos Irene (där också Olivia befann sig). Där slog vi på The Devil wears prada & Bridget jones diary, mycket mysigt. Sen hade jag en sleep over hos Jannike.

Idag, precis som "alla" mina söndagar numera, så hade jag fotbollsmatch. Och självklart, så skulle det 2 timmar innan matchstart, börja spöregna! Helt fruktansvärt lerigt! Utan något endaste mål från min sida, så lyckades vi vinna med 12-2. Vet inte om vi var väldigt bra, eller om motståndet var väldigt dåligt... men men. Efter att ha sprungit runt i lera på mittfältet i 90min, kommer mina vader värka som i ***** imorgon. Det ska bli skönt!

Mina vader som jag för övrigt inatt drömde att jag hade tatuerat med blommor och tecknade drakar... dessutom drömde jag, att jag vaknade och upptäckte att det var sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0