Tillfällen som man vill spara


Idag har varit en bra dag. Den började lugnt och sansat och slutade på samma vis. När jag och den äldsta killen gick från bilen till skolan idag, berömde jag honom för hans läsning. Han har verkligen utvecklats helt stört mycket nu på bara knappa 4 veckor som jag har varit här! Jag sa att om han fortsätter så här så kommer han bli sagolikt duktig tills jag åker hem. Han kollade upp på mig och utbrister "But i dont want you to leave". Det är sådana tillfällen som jag bara vill spara - lägga i en burk någonstans och ta fram när jag verkligen verkligen behöver det! Jag blev glad! När Jag sen kom hem fortsatte min nya vardag. Idag är det tisdag = städa pojkarnas rum, jag tog det i min egen takt, det vill säga lugnt och skönt. Sen tog jag mig en liten lagom springtur. Tvättade pojkarnas lakan, tvättade mina egna lakan. La mig och läste lite ute på gräsmattan i solen. Dessutom fick jag mig nyss en kort men desto trevligare pratstund med paret på Bellmansvägen :) Nu ska jag krypa ner i mina nytvättade lakan och burra in huvudet i min fina kudde!

Med det här inlägget vill jag bara notera att allt har gått väldigt lugnt och sansat idag!

min fina present från Elin & Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0