(Som vanligt) bättre sent än aldrig

Idag har jag gått och väntat, väntat, väntat och väntat - på att solen ska titta fram ur dessa mils tjocka moln! Jag hade nämligen läst att det skulle vara bra väder på eftermiddagen... klockan 18:30 kom den fram och då utan ett enda moln i sikte! Här har jag gått och väntat med bikinin inom räckhåll hela dagen för att kunna ta ut så mycket som möjligt av de få solstålar som skulle nå mig. Så pallrar den sig fram nu av alla gånger på dagen!!! MEN jag deppade inte - efter att jag gjort klart det jag skulle efter att ha hämtar upp pojkarna och gett dem sin middag tog jag mig en otroligt stört galet härlig promenad i solskenet!





Min mage kurrar just nu ikapp med musiken i hörlurarna! Tur att middagen snart är klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0