Salisbury by night

Då den familjen som jag bor hos har varit borta över natten (kommer hem ikväll), har Emelie varit här och hållit mig sällskap. Igår gick vi ut och "gjorde stan". Roligt att se hur allt går till här i Salisbury på kvällen! Det blev en mycket lyckad kväll: Vi började med att laga till en galet god pasta/kyckling sallad, och avslutade natten(/morgonen) på samma vis. Mellan måltiderna besökte vi först en söt brittisk pub och efter en brittisk (mindre söt) klubb - nu kan jag bocka av det på listan också! En härlig (annorlunda) upplevelse att för första gången höra Carolas Mickey på engelska, då den spelades på hög volym på dansgolvet = nostalgi kick!! Nu har vi precis kollat på Love actually och The hangover och det är dags att damsuga innan familjen kommer hem igen.


    
   

Imorgon är det ännu en välkommen bank holiday här i UK, som för min del ska spenderas i solens värme!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0