PS, I Love you

Jag har precis läst ut vad jag tror är den bästa bok jag läst - PS, I love you skriven av Cecelia Ahern. Om du läser mig blogg, antar jag att du känner mig, och då vet du också att jag är relativt känslig av mig när det gäller att gråta till filmer... det är bara förnamnet på vad jag har gjort när jag läst - det är inte bara ett par tårar som har runnit ner för mina kinder under mina stunder tillsammans men den här boken. Filmen är underbar, boken är oslagbar!!!!



She was a woman who made mistakes, who sometimes cried on a Monday morning or at night alone in bed. She was a women who often became bored with her life and found it hard to get up for work in the morning. She was a woman who more often than not had a bad hair day, who looked in the mirror and wondering why she couldn't just drag herself to the gym more often; she was a women who sometimes just got things wrong.
      On the other hand, she was a women with a million happy memories...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0