Pojkar och idéer


Det är Lego som är pojkarnas stora "it" just nu. De bygger på morgonen innan skolan, på eftermiddagen efter skolan, på kvällen innan sängen och helst på natten i sängen. Jag har tagit mig friheten att komma med lite tips och idéer. Förra veckan byggde jag (till viss del tillsammans med barnen) varsitt hus till dem. Igår byggde jag en husvagn (erkänner att det var med hjälp av bruksanvisningen) till den äldsta killen som sedan dekorerade den... måste säga att det blev inte riktigt en sådan husvagn som jag hade i åtanken från början.


  Vad den äldta pojken tyckte min fina husvags skulle ha på taket
Den sista bilden visar (om det inte framgick) den äldsta pojkens dekoration...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0