Planer är till för att ändras


Min plan för kvällen var som jag skrev i ett tidigare inlägg att träffa ett par tjejer som också jobbar som Au Pairer. Mot min besvikelse blev dock den "blind date" inställd på grund av barnvakteri... och blev uppskjuten till en lunch på söndag istället.

Lagom deprimerad hann klockan hann slå 21:30, jag tvättar bort sminket sätter på Absolut torr under armarna, puffar till mina kuddar, lägger mig bekvämt i sängen med datorn lika bekvämt placerad i knät. 30 minuter senare blir jag (av Emelie en av de tjejerna som jag egentligen skulle ha träffat ikväll) övertalad att följa med ut i Salisbury i alla fall. Sagt och gjort! Även fast jag inte kan förstå att hon vågade sig ut på dessa dödsfarliga vägar i bäckmörker!!! Vi tog iaf en varsin cocacola på en stört söt Brittisk pub, dessvärre blev det inga bilder den här gången. Men det var iaf jätte kul att byta lite erfarenheter om Au Pair livet!

Imorgon bär det av till Southampton för lite svensk lunch på IKEA :)





Psst. Eve, det finns kor också, så du kan känna dig som hemma om(/när) du hälsar på!


Kommentarer
Postat av: Eve

men vad bra, ytterligare en anledning att hälsa på ;)

2010-05-15 @ 18:03:34
Postat av: Elin

JA du ser :D vad väntar du på? Packa ihop vännerna och kom hit!!!

2010-05-15 @ 23:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0