Också det sagt och gjort!

Det har varit mycket "sagt och gjort" den senaste veckan - vilket är bra! Jag hoppades på att träffa nya vänner i helgen - vilket jag har gjort :) Igår Rebecca (svensk) och idag Camilla (Dansk) och Emelie (svensk, som jag också träffade i fredags). Om någon skulle vara nyfiken så pratade vi engelska - med undantag för vissa inslag av danska/svenska ord. Vi gick först och åt lunch, faktiskt så beställde jag in en pizza (vilket jag får ta igen imorgon med en rejäl springtur!!). Sen blev det lite utforskning av Salisbury tills det började regna, då satt en chai latte riktigt fint!! Vi smed planer om att åka till Bournemouth nästa helg, så jag hoppas verkligen att det blir av - och i så fall att det blir bra väder, då det är en riktig "sommar stad". Imorgon är det måndad igen, vilket betyder att min nya vardag börjar om på ny kula. Men hittills har veckorna gått helt stört snabbt, så hoppas på det samma igen den här veckan!



Camilla och Emelie - Starbucks coffee, Salisbury


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0