Ny dag, nya tag!

Idag ska bli den bästa dagen hittills!!! SÅ det så :)

När man lämnar "sitt" barn på skolan, så ställer sig alla på ett led på skolgården och väntar på att läraren ska komma och blåsa i visselpipan. Så där står alla barnen med varsin förälder(/au pair =jag). När jag stod där idag, så kom en av de mammor som jag pratade med tidigare i veckan fram "Elin! I brought this to you, so you can have something to read in your spare time!" Så viftade hon med Glamour's Maj nummer. Gissa om jag blev glad?!? Inte bara för själva tidningen, utan av själva grejen, att hon hade tänkt på mig och tog med den för min skull!!

Jag har varit lite halvt deprimerad eftersom jag sorligt men sant inte har några vänner här! MEN vinden har vänt (förhoppningsvis!! Idag fick jag svar från en svensk au pair som inte bor allt för långt bort :) Så nu blir det frukost med lite läsning och ett leende på läpparna!

                            

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0