Kan det inte vara helg varje dag..?

I söndags bar det av in till London för att möta upp Elin och Martin, det blev en otroligt lyckad dag om  jag får säga det själv! För vissa blev det mer shopping än för andra ;) Det var iaf stört kul att få träffa vänner!! Dock var avskedet inte lika roande.. Dessutom lyckades jag missa tåget hem, så fick vänta i 2h på nästa!

 



Igår var det en så kallad "bank holiday" här i England = LEDIGT! Picknick stod på schemat :)
Det är tydligen inte så vanligt med picknick.. igår fick jag veta varför. VÄDRET slår om såå stört snabbt! Vi började med en promenad längs en liten flod, mycket mysigt - tills det började hagla! Sen hade vi picknick, det var soligt och skönt - MEN SWISH kom en vad jag skulle kalla tornado! Vi lyckades iaf hoppa in familjens volvo utan att blåsa omkull! En riktig upplevelse vill jag lova :) Jag agerade fotograf när det inte regnade/haglade/blåste. Pricken över "i" på min lediga dag igår, var att avsluta den med "Love actually" som jag köpte för hela 3£ inne i London - det är vad jag kallat ett kap!!!

  



Idag körde och hämtade jag killarna till/från deras skola/dagis! Jag måste säga att jag körde jäkligt bra :)
Jag har dessutom fått äran att prata med både mamma, pappa, Linnéa och sist men absolut inte minst Simon via skypa i helgen




Kommentarer
Postat av: Linnéa P

Jag blir så himla glad att läsa och se att du verkar stormtrivas.. Jättekul för mig som faktiskt, :O, storesyster att läsa ;) Kul att se dig och höra din röst i söndags <3

2010-05-05 @ 09:42:23
Postat av: Elin

Härligt att jag kan glädja någon ;)



Jaa! Det var jätte skönt att höra din röst också syster, hoppas det blir av snart igen <3

2010-05-05 @ 11:19:28
Postat av: Linnéa P

<3

2010-05-06 @ 14:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0