Live, love, laugh

Nu börjar det känns riktigt bra här borta... bortsätt från saknaden av alla där hemma!! Snappade upp på facebook att det smids planer om att kidnappa mig hem igen. Måste erkänna att vissa stunder skulle jag följa med frivilligt! Men jag vet varför jag är här - vill uppleva något nytt. Jag måste helt enkelt ge det lite tid, för att allt ska kännas bra - även fast jag alltid kommer känna att något saknas, måste jag göra det bästa av situationen. Att veta att mina fina vänner och familj tänker på mig betyder jätte mycket! När jag fick se Eve's inlägg ville jag bara springa och ge henne en stor bamsekram och aldrig komma tillbaka hit igen!!! Men precis som det står på hennes blogg: live, love, laugh! Trots allt så känns det som att jag har fått lite medvind här borta! Igår bestämde jag ”date” med två andra au pairer på fredag och med en annan på lördag, dessutom lyckades jag idag tråckla mig in till och ut ur Salisbury med bilen för första gången alldeles själv – vilket jag förtjänar en eloge för!


Kommentarer
Postat av: Evelina

<3

2010-05-10 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0