Köttbullar och prinsesstårta

Idag åkte jag in till Southampton (1h med buss från Salisbury) för att möta upp med Rebecca som också jobbar som Au Pair och också åker genom STS precis som mig. Det var jätte kul att prata av sig med någon som ”sitter i samma båt” :) Dock såg vi inte så mycket av själva Southampton.. då vi bara var inne i ett stort shoppingcentrum (West Quay), och korsade gatan en gång för att komma till IKEA. Annars såg jag inte mer av stan än vad jag gjorde från bussfönstret. Så det får helt enkelt bli en annan gång - jag har ju som bekant mer tid på mig! Det blev lite shopping (Nej mamma, inte så mycket), köttbullelunch med prinsesstårta som efterätt på IKEA - LOVELY!!! Köpte dessutom med mig en burk med lingonsylt, kanelgifflar, hushållsost och ahlgrens bilar :D



Rebecca, lunch på IKEA     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0