Pojkar i allt för stora skor


För några dagar sedan, precis innan pojkarna skulle hoppa i säng, hoppade de först i föräldrarnas arbetsskor. Minsta killen marscherade runt i mammans militär boots - såg hysteriskt roligt ut! Vi tok skrattade allihop kan jag meddela. Dessutom ville han absolut att jag skulle ta kort på honom, sagt och gjort! Vilka utflykter vi än har varit på så har jag varje gång tagit med mig min turist kamera. Har tagit närmare 350 bilder nu på 2 ½ vecka... det säger ganska mycket om mitt liv just nu! Efter att ha tagit kort på killarna i allt för stora skor ville föräldrarna jätte gärna föra över bilderna till deras dator - också det sagt och gjort! Så där satt vi vid datorn och kollade igenom mina 350 bilder... däribland alla mina "självutlösar-bilder". Efter bildvisningen samtyckte föräldrarna att de nu har en ny familjefotograf men att de måste skaffa mig lite vänner, så att jag får ett liv utanför kameran! Hoppas det också blir sagt och gjort i helgen…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0