En månad

Idag är det den 25:maj, vilket betyder att det är precis en månad sen som jag stod nervös och förväntansfull inför mitt första möte med min nya "familj". Att en månad kan gå så snabbt? Det trodde jag inte. Det är mycket som har hänt, det har varit mycket nytt att ta in och mycket saknad av hemmet och allt som hemma innebär. Men jag trivs och ångrar mig inte. Trots att det vissa stunder har runnit många tårar nerför mina kinder, känns det bra att jag tog mig i kragen och kom iväg. Precis som Elin har nämnt i sin blogg: Today's moments are tomorrow's memories. Jag vill inte vakna upp om 10 år och ångra att jag inte försökte... då vill jag komma ihåg att jag var stark nog att göra det jag verkligen kände var rätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0