20100501 (PM)

                                            
          

En del av eftermiddagen tillbringades med "familjen" på en plats som jag nu inte kommer ihåg namnet på... men förr användes den som en spaningsplats. Den ligger väldigt nära där vi bor, och från den här platsen (vad det nu kallas, åter kommer om det imorgon) kan man se ut över hela Salisbury! (På den svart/vita bilden har jag ringat in katedralen.)

Imorgon bär det av till London för att umgås med Elin och Martin, vilket ska bli riktigt kul! Jag är dock också riktigt nervös över att jag inte kommer hitta..
Att hitta och inte irra runt, har alltså blivit mitt största problem här i vardagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0