Sista juni 2010

Att det redan är sista juni... sommaren är i full blom, men vart är alla härliga grillkvällar som sommaren brukar(/ska) innehålla? JO: hemma i Sverige!! Om det är något som jag ska ta igen när jag kommer hem (när det nu blir), så är det att grilla. Jag ska grilla mig igenom nästa sommar - det är ett löfte!

Men att sitta i en park och ha picknick, är något som har blivit en härlig vana


Bilden är från i helgen, lunchpicknick i London
- I väntan på att kön till Madame tussauds skulle bli kortare än 2½ h.




Ps. Idag har jag pratat med mina föräldrar första gången på flera veckor (,kan det vara en månad?) = otroligt roligt!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Känns både nyss och väldigt länge sedan - men faktiskt så träffades vi - och pratade - här hemma för inte så jättelänge sedan.... Men det var väldigt kul att telprata en stund i går, när första tanken att hjälp, nu har det hänt något, lagt sig.

Kram på dej, lilla, lilla gumman!!! Mamma

2010-07-01 @ 12:41:39
Postat av: Mamma

Känns både nyss och väldigt länge sedan - men faktiskt så träffades vi - och pratade - här hemma för inte så jättelänge sedan.... Men det var väldigt kul att telprata en stund i går, när första tanken att hjälp, nu har det hänt något, lagt sig.

Kram på dej, lilla, lilla gumman!!! Mamma

2010-07-01 @ 12:43:09
Postat av: Eve

hur fin är inte du? älskar halsbandet!

2010-07-06 @ 14:37:43
Postat av: Elin

Mamma: Det känns som att det var jätte länge sen som jag var hemma... Ja det var jätte roligt att få prata med er!!! Hoppas det blir snart igen :) Tack för vykortet förresten, fick det i helgen! Kram på dig: lilla, lilla Mamma!



Eve: Du är bara för rar du! Halsbandet är från HM ;)

2010-07-07 @ 00:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0