Midsommar natt

Det blev ingen film ikväll heller - Emelie har gått och blivit bartender! Stört glad för hennes skull, från att ena veckan bli utslängd från sin "au pair familj" - till att andra veckan ha ett eget rum centralt i salisbury och jobb på en pub! Jag och Camilla var inte sena med att hälsa på, en mycket söt liten bar det där. Dock med mindre söta kunder... fulla 60+ män - ingen hitt! Men annars riktigt mysigt :)


Min vän Emelie ser nöjd ut på nya jobbet

Hemma i Sverige går väl ingen nykter just nu... själv så vankas det bäddags för min del. Alarmet är ställt på 05:15 imorgon. LONDON HERE WE COME!!!! Jag och Camilla ska spendera helgen i storstaden, ska blir otroligt galet kul! Det ska dessutom bli otroligt galet bra väder - vilket inte kommer sitta helt fel! Kameran kommer gå varm :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0