Mållös

Precis som jag skrivit i ett tidigare inlägg i veckan så åkte Rebecca hem i fredags... från att allt var bra mellan henne och hennes värdfamilj vände allt efter 5 minuter. Hon ställde en fråga, som antagligen inte familjen uppskattade, inom en vecka fick hon åka hem. Emelie fick idag veta att hon måste flytta ifrån sin värdfamilj på lördag - hon har alltså fått 5 dagar på sig att hitta en lösning på vad hon ska göra och vart hon ska bo. Hon är iallafall fast besluten om att bo kvar här i Salisbury, vilket jag är mer än överlycklig för! Men att vissa människor kan vara så äckligt hänsynslösa, omänskliga... eller så kanske de bara är mänskliga! Är människor så äckligt falska?


Undrar när/om allt ska vända också för min del. Kan det verkligen vara för bra för att vara sant - att jag faktiskt trivs i familjen som jag bor och jobbar hos?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0