Lite mer harmoni - Tack!

Vad hände med den klarblåa himmeln som jag vaknade till klockan 06 imorse?

Det skulle kunna ha varit en otroligt härlig känsla att vakna klockan 06, kolla ut genomfönstret och se hur himmeln är helt klarblå. Låta mina sidenunderställ åka till golvet och istället dra på springkläderna för en morgontur i det sköna. Men så lätt kan man ju inte ha det här i världen! Nej istället vaknade jag klockan 06 för att min mage höll på att explodera, kunde knappt röra mig, kunde inte somna om... i följd av att jag höll på att svimma i köket 1 timme senare... Men nu mår jag iallafall betydligt mycket bättre. Skulle dock inte ha tackat nej till en lite mer harmonisk morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0