Gay, Fun & Pain

Som jag skrev i mitt förra inlägg så ställdes mitt alarm på 5:15 på lördagsmorgonen.. Skulle åka hemifrån kl.06. Klockan 06:40 vaknar jag med ett ryck - alarmet hade inte gått igång!!!! 2 minuter senare sprang jag ut genom dörren och med 30 sekunder marginal hann vi med bussen till London.

Bortsätt från att allt höll på att gå åt skogen på morgonen, har helgen varit helt klockren! Vi har gjort allt som vi känt för att göra precis för stunden. Det är svårt att få ner allt i text, då vi har hunnit med så mycket. Men gay, fun och pain är tre starka ord som förklarar ganska bra helgens olika upptåg!

 





Vi hoppade oss helt enkelt genom Londons sevärdheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0