Busy weekend

Lördagen gick åt till att hjälpa Emelie att flytta in till hennes nya rum. Gick smidigt och säkert! På eftermiddagen spelade vi lite fotboll, gick väl sådär... märks att jag inte spelat aktivt på över ½ år! På kvällen åkte vi och hämtade upp Camilla - hon skulle nämligen bli vår frisör för kvällen. Hon klippte av dem slitna topparna, vilket var mer än välbehövligt - nu kan jag visa mig utomhus igen utan att känna mig som en soppkvast! Danmark hade dessutom sin andra VM match, det ville ju inte Camilla missa. Danmark vann dessutom, så nu finns det i alla fall minst en glad människa här i England som är glad över VM's matchresultat! 




När jag kom "hem" rund kl.23 satte jag mig ner för att sy :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0