Pimp my ride

Fly on the wings of love Fly baby fly Reaching the stars above Touching the sky
Det kändes som att jag var helt rak i kroppen, 1 meter från marken... bilden säger något annat!

  

Igår spelade England sin första match i VM, eftersom Sverige inte nått så långt beslöt jag och Emelie oss för att vara Englands supportrar för dagen - visade vårt stöd genom bilen... Vi började med 6 ballonger, 2 tappra fanns kvar när vi efter ca.15 min långsam körning kom fram till Camilla (som vi skulle bjuda på födelsedags middag med bio som efterätt inne i Southampton). Vi såg Sex and the city2. Eftersom jag inte hade hört så mycket positivt om filmen innan, hade jag inga större förväntningar - MEN då humöret vad på topp, har jag inte skrattat så mycket till en film sen jag såg The hangover första gången!!! Mycket lyckad kväll :) Hoppas kvällen i Hölö blev det samma! ♥

(Om någon skulle undra) Så beslöt vi i sista minuten oss för att flytta på våra fina ballonger... då det skulle kunna vara en liten risk att ha ballongerna hängandes på bilens sidor, framför bilens baklyktor.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0