20100605 ♥


Lördagen började med en välbehövlig sovmorgon, gick inte upp fören kl.9! En vända nere på stan, sen hem till kära Östertälje. Spendera hela dagen med familjen och Simon, Tomas var även där, vilket blev ännu ett kärt återseende! Thai mat ute i solskenet på altanen, inte helt fel :) Vid 15 tiden begav jag och Simon oss hem till honom. Min sista surprise var på ingång. Elin och Emma skulle ha en tjejmiddag/förfest för att fira deras 20 fyllda. Det kunde jag ju inte missa!! Vilket jag är glad för att jag inte gjorde, otroligt roligt att träffa mina underbara vänner -hjälp vilken härlig kväll :) Norskfylla, shot-sprint-race, sommarvärme, utgång och umgänge mina fina härliga vänner stod på schemat - mycket lyckad kväll vill jag lova! Otroligt många kära återseenden! Kvällen avslutades relativt tidigt för en utekväll i Stockholm, kom tillbaka till Simons säng innan kl.3!!!


Ännu en lång, händelserik dag fylld med kärlek, sol, skratt...
och ännu mera kärlek, sol och skratt!!





Nu längtar jag tills jag får visa mina fina vänner min nu tillfälliga home-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0