20100604

Jag vet inte vart jag ska börja.. jo jag vill börja med att tacka Emelie som gjorde det hela möjligt - hon körde mig till och från flygplatsen här i England! Det är så mycket som jag vill få ner - min helg har varit helt galet oslagbar som få!!!! Jag visste att det skulle bli bra, men så här bra? Den som inte har snappat upp det, så var jag på besök hemma i härliga Sverige mellan natten till fredag och söndag kväll.

Den enda som egentligen visste att jag skulle komma hem var Simon. Det var alltså han som fick den stora äran att hämta upp mig på flygplatsen kl.23:25 på torsdag kvällen. Om det var ett kärt återseende av min Nöt - svar JA!!! Vi somnade omkring kl.04, kl.06 ringde mitt alarm - dags att gå upp! Medans Simon snarkade vidare gick jag med en blomma och nalle i högsta hugg ner till Josefin som dagen till ära skulle ta studenten! Ännu ett kärt återseende!!!! Efter många kramar och tårar knallade jag hem till Simon igen. Kl.08:40 lämnade vi Södertälje och begav oss mot Skövde - där min kusin skulle ta studenten, och där min familj (helt omedvetna om min hemkomst) skulle befinna sig. Helt otroligt men sant så lyckades vi hitta min farbror Zakari, syster Linnéa, sen även kusin Erik, kusin Josefin (och studenten på flaket kusin Nikolina) bland alla 1000 tals människor som också de ville titta på "studentflaksparaden" - vilket resulterade i ännu fler kära återseende, kramar och tårar. Väl på studentmottagningen väntade ännu fler - då jag fick träffa faster Ann-Marie, Mamma, Pappa, Chilla med flera. Jätte mysig dag, det blev inte heller värre med en klarblå himmel! Landade i Södertälje igen strax innan kl.22. Kilade ännu en gång ner till Josefin, 2h senare låg jag och snarkade bredvid Nöten!


En lång, händelserik dag fylld med kärlek, sol, skratt och tårar

Besök hemma hos JosefinJag med min NötJag med min älskade syster!



Det var dessutom dagen till ära 1 år sen som jag själva tog studenten... vart tog det året tagit vägen?


PS. fortsättning om helgen kommer. Nu måste jag lägga infrån mig datorn, innan jag somnar med den i knät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0