With a taste of Sweden

Sju sorters kakor, fick jag av min kära syster när jag var hemma på besök. SÅ igår slog jag mina hjärnceller ihop och smackade ihop en kaka. Närmare bestämt mina kära syltrutor ♥ som jag varit ifrån allt för länge! Idag känner jag dock att min motivation är lägre än vanligt... SÅ tog jag fram min Motivationsbok, som jag fick av Eve, Emelie och Sophie innan jag åkte iväg från det avlånga landet uppe i norr första gången. I den hittade jag en fras som passar mig perfekt just idag: Övervunna svårigheter ger behagliga tankar och ökar motivationen. Det citatet tar jag nu med mig när jag ska städa köket! Först ska jag äta en kaka...



   

Om jag hittar motivationen, ska jag dessutom ta hunden på en promenad! MEN motivation behövs inte ikväll, då ska jag och mamman här i familjen ha filmkväll - The notebook - står på programmet :)


ps. något har hänt med mina stövlar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0