PAIN

Jag trodde att vi bara skulle ha löpning på gårdagens träning. Fel man kan ha - det var världens fyspass! Det var inte bara en "army girl", det var två = PAIN IN THE ASS!!

Vi sprang, hoppade över hinder (som hästar), trippade i stege, gjorde sit ups, armhävningar, utfall, plankan, sprang med bildäck under armen, benböj... sprang och sprang lite mer. Jag tror inte det var många muskler som vi missade. Min smärta i magen, baksida/framsida lår, armar, rygg är olidlig. Antar att den dessutom kommer bli ännu värre imorgon.

Men det är bra, jag har en deal med mig själv, när jag kommer hem i slutet av oktober, ska jag kunna ha mina favoritjeans! Om det ska ske, krävs det ett antal fler av såna träningspass... och lite mindre choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0