I can see the sky!



Det syns inte så bra på bilden. Men Dessa två fält är helt täcka med fåglar!
De har varit där i flera veckor nu... vet inte vad de gör eller vart de kommer ifrån. De bara står där och stirrar... Staketpinnarna brukar vara populära, brukar faktiskt vara fullsatt! Men idag verkar de hålla sig på marken! Något som jag tycker är ännu lustigare är att de hållig sig till sin "sort". Det är som rutor på samma fält. En rektangel med vita, sen precis kant i kant är det en rektangel med svarta fåglar... rädda att skapa lite grått?



Imorgon ska jag göra tvärt emot fåglarna och mixa lite i kulturerna igen. Ska nämligen träffa en tysk (Jannike, som jag inte träffat ännu), en fransk (Adeline) och en italiensk (Irene) och ta bussen in till Southampton. Sen ska jag vara barnvakt på kvällen... Men innan morgondagen kommer, så ska jag nu somna till filmen Shrek som precis hittade i lekrummet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0