Historia

Jag ligger här i sängen och kollar igenom en del av alla dessa bilder som jag har sparade år efter år, månad efter månad på datorn. Många minnen som kommer upp. Vissa som jag är mindre stolt över än andra - men mestadels fylls jag av skratt, kärlek och ångest. Tiden bara flyger iväg!!! Jag har kollar på bilder från mina senaste midsomrar, alla dessa Östertälje fester som ägde rum sommaren 2007, allsång på skansen, skolavslutningen efter första året på Igelsta, 18 årsfesten som jag aldrig kommer glömma, singstar kväll i Hölö, cykelsemester i stockholmsskärgård, Ayia napa, Göteborg, NRJ in the park, båtsemestrar, skidsemestrar, Samos x2, Ungern x2, grillkvällar, dagar på stranden, studenten... listan fortsätter. Tänk vad mycket glädje jag varit med om egentligen? Och ännu mer glädjer det mig, att fler foton kommer - nästintill, varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0